24.12.2009

חבילת Michele Adamson

Michele Adamson Pack
By Osher Zalman

כל מי שאוהב ווקאלים של בחורות יהנה מהטראקים האלה! 160 MB בלינק אחד של מישל אדאמסון כולל מלודיות ובאסים עצבניים! אין אחד שלא מתאהב!
פלייליסט:
GMS vs Michelle Adamson- Sweet Dreams (2009 Remix)
Massive Vs Michele Adamson- Run Rabbit
Michele Adamson feat. CPU and Dynamic- Blood On The Microphone
Michele Adamson feat. GMS- Touch Down
Michele Adamson feat. Last Men Standing- Mojo Gogo
Michele Adamson feat. Perplex and Intersys- Blondinit
Michele Adamson feat. Psycraft- Follow The Line
Michele Adamson feat. Ultravoice and Intersys- Filthy Lies
Michele Adamson- Sweet Dreams
Ultravoice vs InterSys Ft Michele Adamson- Rubber Hands
Ultravoice vs Intersys vs Michele Adamson- Filty Llies System Nipel Rmx
Ultravoice Vs Michele Adamson- Be Yourself
Ultravoice Vs Michele Adamson- Electronic Playground (Sesto Sento Remix)
Ultravoice vs Michele Adamson- Kitschy Woman
לינקים:

תגובה 1:

daniel אמר/ה...

אחי אין עליך אתה תותח אבל אני יכול לבקקש ממך משהו? אבל רק עם אתה יכול אחי אני אני רוצה שתביא לי את כל האלבומים שיש פה הכל בהורדה אחת אני לא מבין בזה אבל.. אני חושב שזה קשה עם זה קשה תנסה בבקשה אחי אני חייב אני הורדתי כמה אלבומים וכל היום רקדתי איתם ועם חברים שלי שמתי באוטו שלי אבא שלי וכל המשפחה אהבה את הטראקים והתלהבה!!!!

TranceFormation

Trance Formation -TranceFormation - טראנספורמיישן- טראנס פורמיישן- טראנס - טראנסים להורדה - טראקים - מוזיקה אלקטרונית - טראקים להורדה - הורדת טראקים - טראקים חפירות - חבילות טראקים - חבילות טראנסים - טראקים עם מלודיות - אלבומי טראקים - אנרליסים - חבילות טראנס - טראקים חדשים - טראקים למסיבות - טראקים למסיבות טבע - טראקים פסיכודליים - טראקים יפים - טראקים טובים - טראנס פסיכודלי - טראנס פול און - גואה טראנס - חביולת טראנסים - חבילות טראקים - צילצולים לפלאפון - חבילת צילצולים - חבילות צילצולים - טראקים נדירים