12.8.2010

Hallucinogen- Twisted 1995

Hallucinogen- Twisted 1995
By Osher Zalman

אלבומו של הלוסינוגן (סיימון פוספורד), שנחשב לאחד מאבות הטראנס הפסיכודלי והגואה, השפיע על מאות אומנים (כולל אינפקטד משרום) ונחשב לפורץ דרך ענק שהיצירות שלו הן ייחודיות במינן, והוא האלבום הנמכר ביותר בטראנס.
אני מביא לכם פה את אלבומו הראשון, שלאחר יציאתו והתפרסמותו כתב סיימון מכתב תודה לאלברט הופמן ממציא הLSD והודה לו על היצירה שלו שתרמה לו בפיתוח האלבום.
פלייליסט:
01. Hallucinogen- LSD
02. Hallucinogen- Orphic Thrench
03. Hallucinogen- Alpha Centauri
04. Hallucinogen- Dark Magus
05. Hallucinogen- Shamanix
06. Hallucinogen- Snarling Black Mabel
07. Hallucinogen- Fluoro Neuro Sponge
08. Hallucinogen- Solstice
לינקים : Download

16 תגובות:

יקיר אמר/ה...

Jחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי את התיאור אחי!
מצפה למשהו טוב.....
תודה ושבת שלום !

יקיר אמר/ה...

Jחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי את התיאור אחי!
מצפה למשהו טוב.....
תודה ושבת שלום !

אנונימי אמר/ה...

סתם חרא של מוזיקה איך אפשר לרקוד את זה ??????
תביאו עוד רוטריקס !!! זה מוזיקה !

אושר אמר/ה...

כל אחד והטעם שלו

Unknown אמר/ה...

מה זה?!?!
ממתי אתה מעלה פרוגרסיב?!

אושר אמר/ה...

פרוגרסיב?
נראה לי שאתם צריכים קצת שיעור במוזיקה... אני לא שומע פרוגרסיב, ואין לי טראק אחד של פרוגרסיב על המחשב...
זה גואה טהורה

יקיר אמר/ה...

זה גואה ופסיכודלי קצת...
אושר יש מצב שאתה מעלה את IN DOA שלו...
משהו כזה...
יש מצב אתה משיג נשמה?

אנונימי אמר/ה...

חחחחחחח איזה ילדים יש פה
אחד אומר זה פרוגרסיב השני אומר זה חרא מוזיקה איזה ילדים אתם תאמינו לי

יקיר אמר/ה...

אושר שומע אחי?
לסקאזי יש טראק חדש חדש חדש קוראים לו באטרפליי (פרפר) משהו כזה ....
תנסה להשיג אותו אחשלי זה חשובב!!!

ארמדיל אמר/ה...

תחחחחחחחחח איפה סקאזי ואיפה אנחנו... בן כמה אתה שיש לך את הבושה לבקש טראק של סקאזי???

יקיר אמר/ה...

יא חתיכת הומו , אתה היית בעיר הנוער?!
שאתה מדבר ככה...
סע סע אני יכול לללמד אותך על טראקים יא ילד כאפות מסכן...

שוקו אמר/ה...

ילדונים דיי לריב

סקאזי אפס ומה אתה יכול ללמד על טראקים?

תתן לו דברים של VOID או של אננדה?

יקיר אמר/ה...

אם סקאזי אפס איך הוא היה מקום ראשון בעולם?
אה?
תלך פעם אחת רק פעם אחת לשמוע אותו אבל חי!
לא מהמחשב ואז תגיד לי מה אתה חושב עליו...
סבבה?

שוקו אמר/ה...

הספיק לי פעם אחת בגיל 14 הלהבתי ממנו אז כי הייתי ילדון שלא מבין כל כך ושומע את כל מה שכולם שומעים
(אני בן 20 כיום)

מאז הטעם שלי התפתח..וסקאזי אף פעם לא היה מקום ראשון בעולם

זה שמגיעים אליו המוני אנשים בברזיל וכל שאר המדינות שם לא אומר שהם באמת מבינים בטראנס הם עוד אנשים ששמעו על ה"שם" שלו ובעקבות זה באים לעוד פסטיבל(אני לא אשקר הוא נותן אחלה הופעה אבל אני מעדיף את יו-רקן וטלפה וכמה מהיוצרים החדשים כמו Faradize,Illuchina,MindwavE)

לרוב הם לא יודעים שהוא ממחזר את המוזיקה שלו ולא עושה דברים מעניינים כמו שהוא עשה לפני 10 שנים כשרק התחיל

אנונימי אמר/ה...

אחלה הוליסנגומן ואחלה גואה...!!
תודה רבה!!

Unknown אמר/ה...

לצערי הרב יש יותר מדי אומנים ומעטים אלה שבאמת שווים משהו... אבל וכל הילדים פה באמת צריכים לצחצח שיניים לפני שהם מזכירים את סיימון פוספורד

TranceFormation

Trance Formation -TranceFormation - טראנספורמיישן- טראנס פורמיישן- טראנס - טראנסים להורדה - טראקים - מוזיקה אלקטרונית - טראקים להורדה - הורדת טראקים - טראקים חפירות - חבילות טראקים - חבילות טראנסים - טראקים עם מלודיות - אלבומי טראקים - אנרליסים - חבילות טראנס - טראקים חדשים - טראקים למסיבות - טראקים למסיבות טבע - טראקים פסיכודליים - טראקים יפים - טראקים טובים - טראנס פסיכודלי - טראנס פול און - גואה טראנס - חביולת טראנסים - חבילות טראקים - צילצולים לפלאפון - חבילת צילצולים - חבילות צילצולים - טראקים נדירים