3.3.2010

Azax Syndrom- Evolution 2007

Azax Syndrom - Evolution 2007
By Osher Zalman

אני יודע כמה אתם אוהבים את אזאקס סינדרום הנפלא עם הסיגנון הכוחני והמלא שבירות שלו אז הבאתי לכם את האלבום הראשון שלו.
פלייליסט:
(01) Azax Syndrom- Werewolf
(02) Azax Syndrom- The Policy
(03) Azax Syndrom- World Of Illusion
(04) Azax Syndrom- Existence
(05) Azax Syndrom- Rain V2
(06) Azax Syndrom- Down The Stairs Rmx
(07) Azax Syndrom- Flawless Victory
(08) Azax Syndrom- Simulated Disorder
(09) Azax Syndrom- Cognetive Insident
לינקים : Download

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

ישן אחי!!
תוציא : Round 1
עם BLISS נירא לי!

אושר אמר/ה...

ישן? זה שמשהו ישן זה אומר שהוא לא טוב? 377 אנשים הורידו אותו אחונה ... זאת אומרת שלא כל כך משנה אם זה ישן או לא .. ואני מקווה שמתישהו כולם יבינו ש Old is Gold

Unknown אמר/ה...

אל תצא עלי רק אמרתי שזה ישן..מה אתה נלחץ?!

אושר אמר/ה...

אני לא נלחץ מכלום אח שלי :)

Unknown אמר/ה...

תודה גבר. בזכותך אני מעלה את האלבום ליוטיוב :))

TranceFormation

Trance Formation -TranceFormation - טראנספורמיישן- טראנס פורמיישן- טראנס - טראנסים להורדה - טראקים - מוזיקה אלקטרונית - טראקים להורדה - הורדת טראקים - טראקים חפירות - חבילות טראקים - חבילות טראנסים - טראקים עם מלודיות - אלבומי טראקים - אנרליסים - חבילות טראנס - טראקים חדשים - טראקים למסיבות - טראקים למסיבות טבע - טראקים פסיכודליים - טראקים יפים - טראקים טובים - טראנס פסיכודלי - טראנס פול און - גואה טראנס - חביולת טראנסים - חבילות טראקים - צילצולים לפלאפון - חבילת צילצולים - חבילות צילצולים - טראקים נדירים